Friday, October 21, 2022

Rahsia Dulu-Dulu - Fobia Gigi

Dulu masa gigi susu masih banyak aku memang fobia kalau gigi aku nk kene cabut. Sebab masa kecil dulu bila gigi aku dah goyang-goyang aku akan bagitahu ayah aku.

Aku : Ayah gigi orang dah goyang-goyang tau nak tecabut.
Ayah : Meh sini ayah rasa sikit dah goyang banyak ke belum.
Aku : Ok tapi jangan cabut tau.
Ayah : Ok ayah pegang je.

Ayah aku pun goyang-goyang skali prakkk. Chett aku ditipu! Terus aku berlari ke tandas dengan deraian air mata dan gigi yang dah dicabut pra matang. Sejak dari hari itu memang aku tak bagi langsung ayah aku pegang gigi aku.
haha.
-.-

4 comments:

Mama Ta said...

eh. kena tampal gigi lagi seram dari kena cabut.

afrohead said...

ayah saya pernah rentap gigi saya pakai playar. meraung masa tu. kisah benar.

dyla rosli said...

Dayana Nasir : Tak pernah lagi kene tampal huhuhu

afrohead : gileee ganas pakai playar hahaha

Anonymous said...

Haha. Nak try nanti boleh?